پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





این مطلب وبا کمک نظر شما تکمیل میکنم !یک نظر یک جمله !!

عشقای  امروز زود می رسند! باد می کنند ! وآخرش می ترکند!

نظرشماچیه؟

1_اولین نظر دهنده یه راه ساده پولدار شدن و بهم پیشنهاد داده!!!                  بابابی خیال

2_دومین نظر دهنده نظرش اینه که تفکیک عشق وهوس گاهی ممگن نیست و....نظرات دکتر انوشه رو بیان کرذه! و........عشق ورهاکردن معشوق رو عنوان می کنه !!!        

 نیازی به تفکیک نیست جانم هوس خالصه بدون یه ذره ناخالصی عشق

3_



نظرات شما عزیزان:

سام
ساعت17:22---31 تير 1392
سلام اکبر خان ، به نظر من همه عشقا زود نمیرسن و زود نمی ترکن بعضی از عشقا پاک و بی ریا هستند البته منظورم عشق الهی نیست اون که بحثش جداست ، منظورم همین عشقای زمینی که بعضیاشون واقعاً پاک و معصومند

سوشیانت
ساعت16:34---26 اسفند 1389
خدا وکیلی از نظر من این جوری رداشت کردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:سلام دوست خوبم .تلفظ اسمت برام مشکله ....شرمنده بی سوادی وهزار درد !از برداشت اشتباهم معذرت می خوام .......اما می دونم تعریف عشق تجربی !باتعریف عشق کتابی تفاوت بسیار داره......این کجا وآن کجای معروفه!!! پایدار باشی ع

ماندانا 
ساعت13:55---24 اسفند 1389


سلام دوست گلم

نوروز رو به شما تبریک میگم

وبلاگت خيلي خوبه

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

اگر ميخواي يه درآمد خوب و مطمئن داشته باشي حتما بهم سر بزن من راه حلشو دارم،ببين و بعدش قضاوت کن

با روش جديد من ديگه نيازي نيست که آگهي ها رو بزاري توي بلاگت و حداکثر روزي 3 کليک داشته باشي

ما يه گروهيم براي بدست آوردن يه درآمد عالي،بدون هيچ سرمايه اوليه اي

اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم

.:پاسخ:سلام دوست من !ممنون از نظر شما .....من یه زندگی ساده باحقوق تدریس دارم وخداروشکر بی نیازم .وبلاگتون خوب بود.......


سوشیانت
ساعت13:52---24 اسفند 1389
نمیتونیم عشق و هوس و گاهی تفکیک کنیم البته سخنرانی دکتر انوشه در مورد عشق و هوس جالبه نمی دونم شنیدی یا نه یه چیز دیگه ما نمیدونیم از عشق چی میخواهیم؟ معشوق و تا وقتی خوبیشو میخوایم که مال خودمون باشه اگه رفت میخوایم سر به تنش نباشه.این عشقه؟؟؟ چند تا از ما اگه عشقمون بره میگیم سفر بخیر ایشا لله خوشبخت بشه چندتامون تو خودمون میشکنیمو میسوزیم ولی واسه اون ارزوی شادی میکنیم؟؟ چندتامون حاضریم بخاطرش لزش بگذریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:ممنون از نظرشما دوست خوبم .نظرتو خوندم حتمااز ش استفاده می کنم تووبلاگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 10:53 | |